Zgłoszenie zgonu
Wymagane dokumenty:
1. Kartę zgonu — dostaniesz ją od lekarza, który stwierdził zgon,
2. Dowód osobisty zmarłej osoby,
3. Swój dokument tożsamości do okazania (np. dowód osobisty lub paszport).
Miejsce złożenia dokumentów:
Urząd Miejski w Sławnie, ul. Marie Curie-Skłodowskiej 9
Termin i sposób załatwienia:
Kierownik USC zarejestruje zgon (czyli sporządzi akt zgonu) w dniu jego zgłoszenia.
Podstawa prawna:
- Ustawa z dnia 28 listopada 2014 r. Prawo o aktach stanu cywilnego (Dz. U. z 2014 r. poz. 1741 z późn. zm.)
- Ustawa z dnia 31 stycznia 1959 r. o cmentarzach i chowaniu zmarłych (Dz. U. z 2011 r. Nr 118 poz. 687 z późn. zm.)
Inne informacje:
tel. 59 810 30 51