Burmistrz Miasta Sławno informuje, że w dniu 22 sierpnia 2024 r. do Urzędu Miejskiego w Sławnie wpłynęła oferta złożona przez Stowarzyszenie Rodziców i Przyjaciół
Dzieci ze Specjalnymi Potrzebami Edukacyjnymi RAZEM, 76-100 Sławno, ul. Mielczarskiego 1 na realizację zadania publicznego w zakresie działalności na rzecz osób niepełnosprawnych
oraz w sferze ochrony zdrowia pt. „Rehabilitacja nam pomoże”.
Na podstawie art. 19 a ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie (t. j. Dz.U. z 2023 r. poz. 571 ze zm.) uznając celowość realizacji
zadania publicznego, Burmistrz Miasta Sławno zamierza zlecić Stowarzyszeniu Rodziców i Przyjaciół Dzieci ze Specjalnymi Potrzebami Edukacyjnymi RAZEM, 76-100 Sławno, ul. Mielczarskiego 1, z pominięciem otwartego konkursu ofert, realizację wyżej wymienionego zadania publicznego pt. „Rehabilitacja nam pomoże”.
Oferta złożona przez oferenta spełnia warunki określone w art. 19 a ust. 1 powołanej wyżej ustawy.
W związku z powyższym zgodnie z art. 19 a ust. 3 cytowanej ustawy zamieszczam złożoną ofertę na okres 7 dni tj. od dnia 27 sierpnia 2024 r. do dnia 3 września 2024 r.
- w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Sławnie,
- na tablicy ogłoszeń w siedzibie Urzędu Miejskiego w Sławnie,
- na stronie internetowej Urzędu Miejskiego w Sławnie.
Każdemu w terminie 7 dni od dnia zamieszczenia niniejszej oferty przysługuje prawo zgłaszania uwag dotyczących tej oferty. Uwagi należy składać w formie pisemnej z dopiskiem „Uwagi” w terminie do dnia
9 maja 2024 r. w następujący sposób:
- za pośrednictwem poczty na adres Urzędu Miejskiego w Sławnie , ul. M. Curie-Skłodowskiej 9, 76-100 Sławno – o zachowaniu terminu decyduje data wpływu do Urzędu Miejskiego w Sławnie,
- drogą elektroniczną na adres e-mail: wydz.organizacyjny@slawno.pl
Burmistrz Miasta Sławno
dr inż. Krzysztof Marek Frankenstein