Uprzejmie informujemy, że zmianie uległy wymagania dotyczące weryfikacji złożonych przez Państwa w dniach 6 – 22 października 2021 r. oświadczeń w ramach przeprowadzanego naboru w konkursie „Granty PPGR - wsparcie dzieci i wnuków byłych pracowników PGR w rozwoju cyfrowym”.
Miasto Sławno zostało zobowiązane do weryfikacji złożonych przez Państwa oświadczeń. W związku z powyższym rodzice/opiekunowie prawni oraz osoby pełnoletnie, które złożyły oświadczenie we własnym imieniu zobowiązane są do dostarczenia do tut. Urzędu dokumentów potwierdzających:
- stopień pokrewieństwa w linii prostej dziadka/babci, pradziadka/prababci pracujących niegdyś w PPGR z uczniem, wymienionym w oświadczeniu (weryfikacja poprzez np.: odpisy aktów urodzenia, odpisy aktów zgonu itd.);
- fakt zatrudnienia krewnego w linii prostej (dziadka/babci, pradziadka/prababci) w Państwowym Przedsiębiorstwie Gospodarki Rolnej PPGR (weryfikacja poprzez np.: zaświadczenie o zatrudnieniu w PPGR, świadectwo pracy z PPGR, legitymacje służbowe, odcinki list płac/wynagrodzeń byłych pracowników w PPGR, wszelkie dyplomy, dokumenty pochodzące z ZUS/KRUS dot. świadczeń emerytalnych lub rentownych byłych pracowników PPGR.
Dokumenty należy złożyć wraz z pismem (zawierającym imię, nazwisko i adres osoby dla której złożone zostało oświadczenie) umożliwiającym pracownikom urzędu powiązanie ich z właściwym oświadczeniem. Dokumenty można składać w następujący sposób:
- w wersji papierowej w Urzędzie Miejskim w Sławnie lub
- poprzez skany dokumentów, przesłane e-mailem na adres wydz.organizacyjny@slawno.pl w nieprzekraczalnym terminie do dnia 10 grudnia 2021 r. do godz. 15.00.
UWAGA! Brak przedłożenia wymaganych dokumentów spowoduje odrzucenie złożonych przez Państwa oświadczeń. Osoby, które dostarczyły już do tut. Urzędu ww. dokumenty nie muszą tego robić ponownie. Oświadczenia o wyborze sprzętu i możliwości zapewnienia usług dostępu do internetu jest obowiązkowe.
Osoby do kontaktu - Piotr Janiak, tel. 59 810 00 18 lub Natalia Łużyńska, tel. 59 810 00 52